SNACK DILBEEK DILBEEK

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 342 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Snack Dilbeek Dilbeek. Meer weten? Ontdek meer

18 jun 2026 om 19:59 Je comprends que y’a beaucoup de livraisons mais là c’était vraiment beaucoup trop en retard
17 jun 2026 om 21:09 Alles in orde
9 jun 2026 om 17:17 arrivé bien chaud
9 jun 2026 om 8:29 Het vlees smaakte taai/verbrand en de maaltijd was al redelijk kou toen hij werd bezorgd.
8 jun 2026 om 21:23 cetait froid et trop cuit pour tout
3 jun 2026 om 19:20 bonjour il me manque un sito que j ai commandé et payé merci d en tenir compte
1 jun 2026 om 20:58 top
27 mei 2026 om 18:56 Was lekker
15 mei 2026 om 10:52 het was lekker maar koud
10 mei 2026 om 19:09 Pas bon du tout.. le cervela était plus bon on dirait il était périme et le tacos c’était la viande de mouton c’était dégoûtant. Plus jamais je commande chez eux.